onsdag 16 maj 2012

Crostini med soyabönor

Ska först och främst förklara varför det är så få inlägg här. Det är för att jag inte har någon fungerande dator för tillfället för min har gett upp. Så därför kommer det tyvärr vara lite sisådär med nya inlägg. Men så fort jag har köpt ny dator så ska jag bättra mig :)

Måste tipsa om denna goda förrätt eller tilltugg. Fantastiskt gott och det går på bara några minuter att fixa.
Grilla eller stek en skiva surdegsbröd eller annat bröd i olivolja. Blanda soyabönor med olivolja, hyvlad parmesan och flingsalt. Häll sedan det på det rostade brödet och servera gärna med parmaskinka eller annan god charkuteri. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mongoliska nudlar med färs

Jag älskar nudlar! Det finns så mycket nudlar i olika former och gjorda på olika ingredienser. I asiatiska livsmedelsbutiker så finns det hy...