onsdag 12 augusti 2009

Tidningsinköp


Jag älskar att gå till dessa stora tidningsbutiker som har alla möjliga tidningar som man inte hittar nån annanstans. Jag hamnar alltid framför mattidningarna som finns i olika storlekar och på flera olika språk och jag blir så inspirerad och vill handla dem. Men jag vill gärna förstå det som står i också :) En tidning som jag har fastnat för är "Taste Italia". De har bra recept och inte för krångliga och det är lätt att förstå nästan alla recepten. Det är ju ingen mening att köpa en tidning om man inte förstår hur man ska tillaga det om man då inte är ute efter nåt att sitta och bläddra i och njuta av alla vackra bilder. Jag köpte tidningen och läste den på väg hem från jobbet. Det bara vattnades i munnen och jag hitta en hel del jag vill och kommer att testa mig på. Så håll utkik här så kommer det nog inom kort lite rätter och recept från tidningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mongoliska nudlar med färs

Jag älskar nudlar! Det finns så mycket nudlar i olika former och gjorda på olika ingredienser. I asiatiska livsmedelsbutiker så finns det hy...