söndag 23 augusti 2009

Taxinge slottscafé

Igår var jag och mina föräldrar till Taxinge Slott för att titta på en konstutställning. Jag älskar Taxinge Slott och dess omgivningar. Det är vackert, rofyllt och avkopplande. Måste även avslöja att cafét också är ett av mina favoriter då jag är förtjust i dessa söta saker som ligger uppradade. Det är en helt fantastisk syn som möter en när man ska fika. Har aldrig sett ett sånt kak- och tårtbord någonsin. Det är en klass för sig. Problemet är bara när man ska välja, hur kan man välja bland allt? Igår blev det enkelt, vi skulle äta lunch så vi tog en räksmörgås och den hög med räkor har jag aldrig skådat på ett bröd förut. Det var såå gott och jag var såå mätt efteråt. Men väldigt väldigt nöjd. Har ni vägarna förbi eller kan ta en dagsutflykt till Taxinge Slott så gör det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mongoliska nudlar med färs

Jag älskar nudlar! Det finns så mycket nudlar i olika former och gjorda på olika ingredienser. I asiatiska livsmedelsbutiker så finns det hy...