torsdag 11 juni 2009

Få inlägg

Det har varit tyst på inlägg här i några dagar. Jag har inte tröttnat och jag har inte glömt bort det. Det är bara så att nu börjar en rätt hektiskt och stressig period på mitt jobb som kommer att hålla på till början av juli. Under denna tid kommer denna blogg att vila lite. Jag kommer lägga in inlägg då och då. Jag kommer inte laga så mycket mat utan det kommer bli en tid med rätt mycket hämtmat. Jag hoppas ni har överseende med detta och hoppas att ni vill fortsätta följa min blogg när jag är på G igen. Men titta in här om ett par dagar så ska jag bjuda er på ett par drinktips nu såhär till sommaren :) Ska vi försöka locka fram solen också?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mongoliska nudlar med färs

Jag älskar nudlar! Det finns så mycket nudlar i olika former och gjorda på olika ingredienser. I asiatiska livsmedelsbutiker så finns det hy...